Scaaaary shit

Tjena!

Lite skraj man blidde nyss eller. Var och kollade in Beccas nyas lya idag. Drog hemifrån vid typ halv 5. Släckte överallt och stängde av allting. Nu när man kommer hem ser jag att TVn är på i mitt rum och att lampan lyser i köket. Chicken som jag är callade jag becca dirr så jag hade ngn att snackade med medan jag tog mig in i lägenheten. Man har ju hört om alla historier då människor har gömt sig under sängar och i garderober.

Dörren var iaf låst, vilket den var när jag gick därifrån också. Och TVn var på. Scaaaary shit. Så jag sprang runt här i huset och tände alla lampor och kollade under alla sängar men ingen var att jag bara glömde stänga av TVn, hur nu det gick till vettefan alltså. Nu är allt lugnt iaf. Kan tänka mig att det är det tills jag beslutar mig för att gå å lägga mig. Då måste jag ju släcka alla lampor igen. Scaaaary shit.

Aja, det är bara ett av alla i-landsproblem jag har. Tack för att ni lyssnade, tja!

Och alla saknar vi väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0