Splanien 1.0





Utsikt från balkongen, där vi förfestade vaaaarje kväll.



Svettleffe och James. James är cykelpolis ifrån Skottland. Han har ingen pistol utan cyklar runt med en pepparspray vilket var läskigt sexigt och otroligt upphetsande.



Folket inne på en B-bar vid namn Good Times. Vi fick tröjor och kepsar. Här har vi även en flaska WKD (wicked) som än inte kommit till Sverige men smakar sockerwadd. Gott!



Tilda och Princess. Anledning till namnet förstår ni nog. Egentligen hette han John tror jag och han hade stag-do med ca. 20 polare där nere. Ett gäng vi kom att träffa på flera gånger. Han ville dra ner tildas dragkedja och fuck her, som man så fint uttryckte sig. Killen var fett skön och vi kom överrens om att kvinnan som gifter sig med honom, kommer få ett fint äktenskap. Trots de otrogna orden han sa till tilda.



Wrestling grabbar. Dom heter David och Tim. Tim är fejk-african. Kvällen då vi träffades hade jag ett vitt linne på mig och han jagade mig efter en kram, hehe, nej tack. Och nej, vi hookade inte. Jag fick aldrig se honom i sin sanna hudfärg vilket jag tyckte var lagom tråkigt. Men han var roligt i alla fall. Och david ska föreställa en advokat. På riktigt alltså. Vi trodde det var ett skämt. Men tydligen inte...



Rebecka och B. Ja, han heter visst B. Han är vakt på vårat favoritställe, linekers. Eller ett av våra favoritställen. Sen började han halta. Och helt plötsligt var han borta och blivit ersatt med en ny vakt. Var har han tagit vägen undrade vi? Jo, han hade brutit foten fick vi höra. Haha, sen såg vi honom på kryckor... HAHAHAHAHAHA. Det där är alltså skadeglädje.


Här käkar vi på kina. 3 rätters a la 4,75 euro var. En tallrik här är alltså till en person. Snacka om att vi plockade av varandra och blev cpmätta. Men glassen till efterrätt gick ner den med.



Nemen, Becca, vad gööööör du? Amen, de är luuuugnt, för BECCA FYLLER ÅÅÅÅR! Detta var alltså beccas födelsedag.

Nu har jag lagt upp lite bilder från spanien. Även skrivit lite till varje bild, det finns så många fler men dom tar vi en annan dag. Only for you thai.

Obehagligt

Kommentarer
Postat av: thai

SWEEET MALIN:)

2009-07-20 @ 06:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0