There's enough for everyone but I'm still waiting in line

Whoooop!

Solningen uteblev. När jag kom ut från duschen kände jag mig oerhört fräsh och ville ogärna ofräsha ner mig, så jag tänkte att jag tar den imorgon efter jobbet, innan träningen eller efter träningen. Jag har ju ett par alternativ. Jag ber till Gud att jag får jobba med en trevlig person imorgon. Vill ej ha någon tystlåten person som man inte kan jobba med utan måste jobba brevid. he.

juste! kom in på mitt första handsval på universitet. Whop! Engelska baskurs 1. Jag hade tänkt läsa den bara för att ha ngt att göra i höst om man inte får fortsatt. Alltså, latcha lite med livet. he. Meeeeen så kommer min käre broder och förstör min lycka med att säga "Engelskan är tung..." - vad menar du med det? "Jag har hört det..". Mmmh, nu blir man inte lite nervo eller. Nejnej. Livet är latch. Dessutom pajade denna kurs mina planer med en lång weekend neråt de sydvästra delarna av landet. Nice. Nej, nu bliiiiir jag hemma i trökiga muppsala. Ja, äh.. får göra det bästa av situationen och latcha lite med livet nu. Om vädret tillåter förstås.

Sista avsnittet av lipstick nu! I sängen får det bli. Sen har jag ett par filmer värda att ses. Bl.a. Björta G.

Godnatt! Vi hörs av imorgon. Gillar att jag börjar komma igång med en sk. sommarbloggning. he!


hahahahaha, den här bilden är bara sinnessjukt rolig. Ingen av oss har ngn aning om vad som händer förutom det vi ser. Att becka pysslar med champangen, att becca tar kort, att jag skriker och att sabina skriker vad hur eller när har vi ingen som helst aning om, eller ska jag tala för mig själv? Whooooop, kul!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gött att du kom in :). Den är säkert inte så jobbig ska du se.



Hahahahah freakin fucking love the pic fucking freakin!

2009-07-13 @ 02:02:50
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: Mewe

hahaha klockren bild

2009-07-13 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0