You put the red back in the rose, just when I needed it the most


Mitt uteblivna uppdaterande går endast att skylla på ett oerhört anstängade arbete med missgynnande tider. Men nu är jag ledig ett par dagar framöver så jag hoppas på uppdateringen ska komma på rull igen.

Jag har iaf haft 3 sköna dagar på jobbet, mycket skratt och nya människor.

Idag ska jag träffa en gammal go vän och träna. Träningen har blivit oerhört lidande i veckan. När jag jobbar kväll går jag upp ur sängen typ 2 timmar innan jag ska dra och det är inte direkt som om jag hinner träna då. Men jag svettas ju ganska mycket på jobbet så jag tycker det makar up to it... eller?

jajaje, nu ska jag göra något annat. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0