åh, mina fina vänner

Tre saker jag är nöjd över att jag gjorde idag
Gick hem istället för att ta bussen från skolan
Ringde till en tränare som jag kände var väldigt ångestframkallande
Redovisade ganska spontant, läste alltså inte från pappret

Weo

tre saker jag skulle kunna gjort bättre
tagit mig i kragen och fixat skjuts till träningen istället för att gå en jävla bit och sen bli upphämtade
valt den tunnare jackan istället för tjocka vinterjackan
inte ätit upp brownien och chipsskålen

Ja, mina vänner. Skönt det där när man inte har några större förväntningar på vad som komma skall och det visar sig bli en fin dag med fina vänner som vill få mig fet men ändå bara vill mitt allra bästa (lou...)

Nu inväntar jag en viss rebecca, hon ska göra mig ännu fetare och sedan sova här. Älsklingskompisar, ni är så fina. Och så ringde min mamma och vi pratade länge och om roliga saker. Sen så ringde mig MORMOR. Från spanien alltså, det var så mysigt och vi pratade och bara om roliga och bra saker. Sen att jag är pluggfri (hör ni hur fint det klingar?) hela veckan gör att jag kan ladda batterierna till veckans sista och viktigaste dag. Och vädret är på topp. Bara vissa idioter dör så skulle jag inte kunna må bättre. Men nu gör dom inte det, så jävligt bra mår jag men jag skulle kunna må bättre. Fina jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0