ångest

Alltså, denna vecka har varit den sämsta på vääääldigt länge.

dåliga nyheter efter dåliga nyheter har bara ramlat in, gång efter gång. Misstag har gjorts, gång efter gång. Insåg precis att jag gjort ett alldeless nyss och ångesten bara kryper i kroppen. Jag vill bara dra härifrån, nu nu nu.

Det känns som att jag gör fel val hela tiden, jag chansar mellan två och tar alltid bottennappet. Fuck alltså. Pallar inte mera nu. Ångesten bara kryper


Edit: Upptäckte precis att ett utav de misstag jag gjort var ogjort och jag känner mig lite bättre till mods. Nu ska jag nog hålla mig inne och isolerad resten utav veckan så hoppas vi på en förändring till nästa. Men åandrasidan så kanske detta beslut blir al grand finale på denna vecka och blir det värsta? Hm.. återstår att se.

Men sen å andra sidan har jag hängt framför datorn en kvart nu när jag bara skulle in och försöka hitta en bild. heh

Kommentarer
Postat av: Sabina

snart drar vi bort från ångesten!

2009-03-27 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0