changes, how quick and weird can they be

Heeeeeej, mina vänner.

Idag äre 89 dagar kvar till studenten och 91 till Spanien.

En snabbis här innan jag gå och lägger mig. Om exakt en vecka kommer jag sitta och mysa i en buss påväg hem till min mysiga säng. Ska bli jävligt roligt att gå åka iväg och lira lite.

Jag som kände att jag hade så mycket att delge mig(haha, säger man så?) men nu kändes det väldigt torrt här och jag vet exakt varför och du har ingen aning om hur påverkar folk med en egoistiska inställning och snack. Så jag tror jag ändå avslutar här och sover bort den irritation du bidragit till.


Eller, ja..  Påtal om förändringar. Fan va världen kan vändas upp och ner på ett samtal, mail eller rent av ögonblick. Sinnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0