direkt från umeå

Tja, alla fuckers. Nu har vi kommit fram och gjort oss hemmastadda på hotellet. Resan hit tig betydligt kortare tid än beräknat och vi var framme perfekt till matchstart. Sirius - Edsbyn alltså. vilket visade sig vara helt i onödan då sirius suger kuk. Just nu sitter vi inne på hotellrum 808 och chillar. Lyssnar nu mer på bandyn då det inte könns överdrivet värt att titta.

Ambitösa axa sitter och pluggar, eller ligger snarare.. huvet vänt mot tvn och en dator framför fejan. Eller rättelse. Lollo pluggar och axa skriver av. Lou gör alltså axa homework. Ansvarsfulla Lou. Elin sitter i en fotölj och försöker verka intresserad av bandyn. Hon har nämligen fått fri VIP-biljett till finalen. Jävlar vad inne hon är. Hennes första fråga var "Hur lång är timeouten?"... "Det är detaljerna som gör helheten"... "meh, nu ere inge kul längre".. Hahaha, elin hon en lustig liten kis.

TK tar sig en dusch.

Jag själv är bara allmänt skön och hänger framför en råskön Mac med trådlöst från telenor. Eeeeeh, reklam. nat.

Ikväll ska vi käka på Drrrrrroskan (..."NURÅÅÅ! FAN ASSÅ" - citerar elin), taco- och pizzabuffé. Tillsammans med Melodifestivalen. Shit, kan inte bli bättre. Jag vet inte vem jag hejjar på, jag tycker de flesta är bra. Blir nog nöjd vem som än går vidare. Förutom fuckern Snälla, Snälla Uggla. Hahahahahah, btw. De flesta som gillar henne är medelåldersmän. Och hon sjunger väl om otrohet? Bara jag som ser sambandet?

Aja, nu ere tagg. Beroende på om vi vinner, förlorar tillgång på dator och batteri kan det dyka upp ett till inlägg innan måndag morgon.

Juste, äzzzziiii krya pårey. du är söt, hihi. btw, sa någon destinaion ume?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0