en la schuela

hiohihio, Hejsan. Nu sitter jag i skolan på en lektion som jag egentligen inte ens har. Tidsfördriiiiiiiiiiv.. eftersom nästa början 5 i fyra och tills dess har jag hååååål så jag chaylar här i en av datorsalarna.

Today var jag och magda och körde lite i gymmet undet våran tidigare håltimma och det blev en liten klass reuinion.Ted å Harry, Simon och Sebbe och Jag och Magda. Sweeeet, eller nej. What ever, det jag skulle komma till var att jag har en så otrolig träningsvärk. Eller det värker inte men det är jobbigt att liksom lyfta armarna och hålla på. Men det känns bra ändå. Det var liksom detta jag ville. På torsdag är jag heeeeelt ledig men då har jag lyckats tima in det med en frisör tid där jag troligtvis kommer sitta i ett par timmar. Men ah, jag har planer på att ta mig in till stan early, för att träna. Sen käka lunch på en coffeehouse eller något liknanade och sedan plugga tills det är dags för frisör. Det är vad jag skulle vilja göra. Meeeeen jag kommer troligtvid vakna tidigt och tänkte, ne fan palla träna nu. Jag sover vidare så vaknar jag vid 10, sätter på en film, chaylar med frukost och blabla. Sen kommer jag få stressa iväg till frisören. Men äh, planerna är fina iaf. Och mysiga.

Nejnu, dags att gitta. Både jag och Jenny börjar bli lite uttråkade här känner jag. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0