En massa jävla grejer

Idag skulle jag gå och lägga mig tidigt för att få en godnatts sömn och vara pigg imorgon men ändå sitter jag här oduschad 10 i 12. Jag skulle kunna vara arg på mig själv och få massa ångest inför morgondagen, men icke. För vet ni vad jag har gjort en senaste timmen (då jag egentligen skulle duschat och lagt mig i sängen)?


Skrivit på mitt samhällsarbete. Jag har kommit en bra bit in på analysen. Beroende på hur invecklat och detaljrikt jag vill skriva så har jag 1 A4-sida respektive en halv A4-sida kvar att skriva, och det ska vara inne på TORSDAG! Fattar ni hur jävla god tid jag är ute i? Dessutom har jag hela kvällen imorgon på mig att skriva. Och hela kvällen på onsdag (- mellan kl 18 och 20.30). Så jag tror jag kommer hinna. Ganska lätt. Dessutom slutar jag tidigt båda dagarna och har en håltimme på ca 2 -2,5 timmar båda dagarna. Så jag är ute i så jävla god tid. Att det dock inte är speciellt bra gör mig inte så mycket. Klar som fan att man vill ha bra på detta, men iochmed att jag inte tänkt igenom med uppläggning innan jag lämnade in PMet till läraren så får jag sota för det. Jag gjorde det dock ganska lätt för mig, med diverse sidutfyllningen men whatta heck. Ett arbete är ett arbete. That's it!

Dessutom ska jag åka till Mora på torsdag och spela lite bandi med skolan så då blir jag borta hela dagen, och får lämna in det på fredagen istället. Och om allt nu skulle skita sig så kan jag va upp hela natten till fredag om det så behövs. Att jag har judendoms-prov nästa tisdag gör inte heller så mycket efter som jag tycker det är kul ändå. Och att lördagen försvinner iväg med tidigmatch och eftermiddagspass på arlanda är rätt skönt det med, eftersom vi kommer en hela vecka närmare livet och paradiset. Att jag efter religionsprovet inte har något prov eller inlämningsuppgift inplanerad så längtar jag ganska mycket dit. Dessutom beger vi oss mot nordligare breddgrader (inte många dock, med tanke på hur stora dom är) 14 mars för att avverka en kval-match på borta plan. Någon rar kiis hade räknat ut att vi kommer hem runt 5-6 på måndagmorgon den 16 mars, vilket ger mig möjligheten till att välja om jag vill sova ca 3 timmar och gå till skolan eller om jag vill sova ända till 16.00 och skita i skolan. Hm, hard choice.

Aja, askalas inlägg men jag är ganska nöjd med mig själv som arbetat på bra med samhällsarbetet i helgen. Jag startade alltså lördags kväll och började nu ikväll skriva på min 6 sida. Arbetet ska vara 6-7 sidor långt. Way to go, malin.

Nu är klockan hela 00.00 och jag måste verkligen duscha innan jag lägger mig så, later :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du är duktig som kämpar på i skolan!

2009-03-03 @ 22:39:57
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0