Jag gjort något som jag sedan ångrade... och suddade ut

Heeeej allihopa, hoppas ni har en bra dag! Och haft.

nu är det bara 4 veckor kvar till påsklovet. Dessa veckor ska jag sammanfatta kort för er.


SÖNDAG: SISTA OCH AVGÖRANDE KVALOMGÅNGEN! WOH WOH WOH


Sedan har jag två ganska händelselösa veckor framför mig. Eller händelselösa ska jag väl inte säga. Beroende på hur mycket jag får gjort under de 2 första, så kan de bli väldigt stressiga och ångestframkallande men det ska vi väl se till att de inte bli va. Shit va onödigt det där va. Jag vill inte att alla vet vad jag ska göra nu så jag tar bort det. Sorry, guys. Jag har bara kvar det viktigaste och mest intressant för er att veta kvar. Säger då det.

Söndagen den 22 mars 13.00 bokar ni in. Känner på mig att det blir Hagundas dag i Alliansen. Eller blire verkligen det? Ja, inte skeptisism. Stavning oklar. Nu ska jag se på fyra veckor i juni och tänka på hur mina 4 veckor i juni 2009 kommer se ut. lycka eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0