Kat De Lune - Wine Up (Blue Ice RMX) *NEW 2007*

Breee...

Vi vann första kvalmatchen med 7-6 och vi sök getkuk i andra perren, men vann.. det gjorde vi allt.
Och ni vet den ökända hemtenten som jag berättat om jag briljerade och överträffade mig själv. Idag fick vi alltså reda på betyget och bättre än väntat stod det VG+ uppe i högra hörnet och jag kan fan inte vara mindre än nöjd alltså. Jävlar hörrni. Tjock nöjd. Jag menar, det där hade kunnat gå hur som helst.

Imorrn kanske vi får reda på betyget på religionen och jag fruktar ett G, men va fanken gör det om 100 år? Va?

Jag skulle sova tidigt idag, men så va becca här till halv 11, och efter det kände jag ett väldigt läsa-mina-dagliga-bloggar-begär och nu är jag typ klar. 1 timma senare än väntat. Men va fanken gör de om 100 år? va? Ja. Godnett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0