lalalalaaaabbbrapport <3

Alltså man ska ju inte underskatta tiden det tar att göra en labbrapport. Har suttit här och pillar och skrivit nui en timma och då hade jag ändå skrivit 2 tredjedelar för hand på pappa, som det bara var att skriva in på datorn. Men inte då. Eller jo, men det tar sin lilla tid. Att göra diagram och tabeller och diskussioner och sådär va. Ja men, survival.

Kan ju ge er den lilla negativa nyheten att jag inte kommer kunna följa med till spanien i sommar... haha, skj. ne men att skorna inte kommit in i någon 37a eller 37,5 än, och troligtvis aldrig kommer att göra det heller. Men misströstar gör jag inte alldeless för mycket längre, för vet ni vad? Jag har precis beställt hem min tredje och sista studentklänning. Nu äre ba skorna som saknas. Och det löser sig väl. bangilurar ej på att köra på mina spanien skor, eftersom de e toksköna, menne de känns ju inte så fint. Men det återstår att se. De kommer se ut om bajs dagen efter men eftersom jag åker tillbaka ner dit dagen efter dagen efter som gör inte det så mycket. Åh, älskade framtid. Please, be fine.

Ne, labrapport vare ja. De jag egentligen skulle hit å göra va hämta två tecken som inte ens fanns upptäckte jag nu. Äh tidsfördriiiiiiiiiiv.. spanien. 68 dagar kvar manana. sinnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0