morning!

Heeeej alla mina älskade vänner.

Labrapporten tog nästan 2 timmar att skriva igår. Sinnessickt! Som sarre, underskatta inte tiden som behövs för att skriva en labbrapport.

Nu är jag påväg till skolan. Eller jag ska dra om cirkus 4 minuter så tidsfördriiiiiiiiiiiiiiiiiv. Jag ska inte till skolan och göra ännu en labb och sen directly after ska magda och jag åka och träääääna. Så jäkla nice ska de bli. Jag lengtar liksom. Tjocknice. För liksom vi har en håltimma på 3 timmar, åsen slutar jag kvart i 5 igen, men en håltimme på 1 timme och 45 minuter innan sista lektionen, sinnes. men jag antar att den tiden kommer gå till plugg. Såååå väl investerad tid, skulllleee man kunna säga. 3 dagar kvar till lov.

Men fledagen blir tung. Med start halv nio, prov på religionen, 13.30 ta bussen till jobbet (alltså skola fram till halv 2) och jobba till 11 någon gång och sen om jag orkar åka på en inflyttningsferre. Men det återstår att se. Sweet att jag e ledig på lördagen och söndagen för att sedan börja jobba 5 på mån och tis. Aja, shirre. klockan e 10 över nu tjao!

Kommentarer
Postat av: Sabizz

Jävla jävla dig ja vill också jobba

2009-03-31 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0