shoesen you know

Ni vet de där shoesen jag berättade om earlier. Idag när jag kikade in på hemsidan fanns om i storlek 37!! OM JAG BLEV GLAAAAAAD. Egentligen hade jag velat ha en halv storlek större men vafanken, jag kan ju ha 37orna också så jag la i dom i shoppingbagen. Alltså jag blev så jävla glad. Vilken lycka alltså. Dagen blev så bra..


MEEEEEEN.... (självklart) så när jag loggar in på min användare dyker det upp ett meddelande "tyvärr har vi fått göra en ändring i din..." - NU FANNS DOM INTE KVAR. Fattar ni på 10 sek försvann dem. Jag hade så gott som skorna i mina händer åså bara poff kommer det förbi en brud och bara rycker dom ur händerna på mig. Jag var nära till gråt, men istället var jag otrevlig mot min mamma. Nu känner jag bara för att handla upp alla pengar i protest. Men jag har dealat till mig ett besök på barkaby under lovet så pengarna får nog stanna där dom är.. än så länge alltså.

70/72 dagar kvar nu, sinnessjukt! Jag längtar så in i helvete. Alltså allt jag planerar att köpa och köper, köper jag till spanien. Den klänningen kan bli fin där, den här väskan kan vara bra att ha när vi ska..., dom skorna den kvällen, den tröjan när man är där, om det blir lite kyligt, etc. Åh, snart är vi där. 5 sköna brudar bara. Som bor i en liten 2a 50 m från the place to be - alkoholen dvs.

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha vilken bitch :(

2009-03-27 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0