STUDENTKLÄNNINGEN....

Tjena mors!

Idag har jag gjort ett prov och en redovisning, 2 steg närmare studenten och spanien! Speaking of.. vi har förlorat en spanien-resenär, sad but true. Tråkigt, jävligt. Men å andra sidan har ännu en resenär anslutit sig till vårat crew. Så det är både tråkigt och roligt på en och samma gång. Ser fram emot det som sjutton. Wen blire work resten av sommaren. Sad but true.

Och påtal om studenten, vet ni vad som ramlade ner i min brevlåda idag? MIN STUDENTKLÄNNING! Helt sinnessjukt. Jag beställde den via nätet så jag hade ingen aning om hur den skulle sitta. När jag plockade upp den ur påsen stod det fcuk på påsen runt klänningen, min första tanke var "åh, jag har en märkesklänning, wihooooo!". När jag plockade ur den ut nästa påsen, var den så enormt fin. Det var helt sjukt. Så jävla vacker. Tyget är lite halvglansigt, ni vet som den bara glider runt på huden och är lätt och fin. Och modellen är helt gudomlig den med. Jag har beställt därifrån förut och då har storlekarna varierat oerhört. Vissa har nästan varit förstora medans andra var för små, fast än jag tog samma storlek.

MEN DENNA SATT HEEEEELT PERFEKT! Det var liksom ödet. Den satt som en smäck. Dragkedjan flööööt på och när den var uppe satt den helt underbart. Dock är banden lite stora, men det är det ända. Åh, jätteglad är jag för den. Kan visa den någon dag. Jag har alltså allting kirrat. Förutom skor, men jag vet vilka jag ska ha. Ska ba ta tummen ur rumpan och köpa dem. Hör och häpna, jag ska ha låga skor på studentdagen. Men faktum är att jag inte vill stå med tok höga heels på flaket. Klänning till skivan har jag också. Jag har lite klänningar som hänger i min garderob som jag kan ha på studentkvällen, men kanske blir det ännu ett klänningsköp. Det återstår att se.

Dessutom fick jag hem ett par skor med 13 cm klack och peeptoe + min brors present så jag är supernöjd. Kliar i fingrarna efter ännu en beställning men jag måste hålla mig. Iaf hela vecka 12. Kanske under vecka 13. Blivit alldeless för mycket beställningar nu på sistone.

Kommentarer
Postat av: SaBiZzLe

OMG måste seeeeeeeeee

2009-03-13 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0