I Got You

Jag skrev precis ett helt inlägg om hur jag kommer jobba under högtidshelgerna men sen kom jag på att det är ett sånt inlägg jag skulle bläddra förbi efter att jag läst den första meningen så jag tog bort alltihop. Men iaf säga att det blir ganska mycket jobb, jag kommer få fira julafton på arlanda och att nyår och mellandagarna fortfarande står luddigt.

Men jag vet ju att jag kommer vara nöjd och känt att jag gjort rätt val den 25 januari, även om det kommer kännas pissigt när jag väl är där och jobbar röven av mig.

Jag längtar så jävla mycket till julen just nu. Jag vill börja köpa julklappar, se allt julpynt i fönsterna, se snön ligga vit och kristallklar på marken. Jag vill ta fram min tjocka burriga vinterjacka och kunna ha den på mig utan att svettas. Jag vill att de ska knastra sådär fint under skorna när man går. Men nu till ett problem, som jag precis kom på att jag löst, så fint. Redan i oktober faktiskt. Det va det här med skor, men jag har ju ett par uggs att använda! Fan va jag längtar alltså. Fastän jag vet att ju snabbare tiden går, ju snabbare kommer tentorna komma och jag trivs bra med att ha dom lite på avstånd så här. Men jag kan ju inte undvika dom förevigt och redan på fredag är det dags att face one of them. Fan asså, detta får mig att längta ännu mer, för när dessa jävla tentor är över då, då är julen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0