mardrömmar

Alltså. Det finns en film som heter paranormal activity. Den är ej latch asso. Jag har drömt mardrömmar om den filmen. I natt vare värst. Jag drömde att jag + andra människor var i en läskigt mörkt hus. Så går mewe upp på övervåningen och börjar gallskrika. När vi kommer upp ligger hon på golvet, nästan avsvimmad. Hon har sett ett spöke i väggen i rummet intill. Jag och killen som följde med mig upp, har dock ingen aning om vem det var, kollar in i rummet och ser först ingenting. Sen kommer det ut en transparent gubbe ur väggen. Sen vaknade jag och var så jävla rädd. Det va jätte mörkt i mitt rum. Jag va tvungen att sätta på tvn. Skickade ett sms tills Sabina för att lugna mig, och skickade ett par lugnanade ord tillbaka och efter 15 min försökte jag igen. Fan va rädd jag var, men även trött eftersom jag lyckades somna efter bara ett par minuter.

Det här är andledning till varför jag hatar skräckfilmer, det ger mig liksom ingenting förutom rädsla och det är inget jag vill känna. I den här filmen kryper demonen under täcket när de sover. Fyfan alltså. Men det allra sjukaste är att jag inte sett filmen, barra trailern.

Nu time for school och uttalsprov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0