Så jävla snygg killleee, dööör

I och med att jag för tillfälllet sitter helt ensam i matsalen i skolan så vänder jag mig till bloggen. Eller ensam och ensam, det är kanske 50 pers här inne men ingen som jag kan prata med. Och jag.. men nu kom maria så jag är inte ensam längre men jag kan berätta för er iaf, det jag slkulle berätta, när jag inte hade någon att berätta för. Jag har nämligen sett min framtida man, eller min framtida dröm-man.  Han sitter snett framför mig just nu, med ett bar riktiga snygga boots, ett par ganska slitna ljusa jeans och en I <3 NY t-shirt, brunett med halv långt hår och och en JÄÄTTTTEGULLIIIGGGTTT leende. Alltså, serri, jag må ha sagt det många gånger men fan asså, den här gången är det på riktigt.  Jävlar alltså jag dör. Dock har han inte ställt sig upp än så jag bet inte hur lång han är, men jag vet att han har en iPhone iaf.  Han har typ likadan frilla som frank wagner, fast kortare. Han läser någon sorts juridik. Alltså, helt seriöst. Jag dör. Jag återkommer om mer info när jag har någon.

P.S. Asså Becca, du skulle dööööööööö D.S.

UPDATE: Alltså, het var han ju men han var lite skinny och sen hade han en alldeles för tight tröja på sig, samt halsduk med tshirt. Nono. Kan ha varit för att han skulle sätta på sig jackan men ändå. Sen ade hann rock, och handväska. Så han gick bort, plus att han verkade vara en kille som visste att han såg bra ut.

Kommentarer
Postat av: beccaa

faen då :P jag som hoppades!!

2009-11-25 @ 18:28:29
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0