the cloud cast a shadow on us

Yooooooo!

Det finns ju några av er som hängt med här i bloggen ett tag. Och inte bara i bloggen utan in my life också. Ingen av er har väl ungåttmin enorma otur me mobiler, om man kan kalla det otur vill säga. Men nu är det iaf så att min "nya" mobil som jag köpte i somras har fått totteflipp. Samtal bryts och jag får inga sms. För att få bort de där med smsen måste jag återställa mobilen och då försvinner alla nya nr och sms. Så nu har jag bytt mobil till min ny-gamla mobil, som jag köpte för att kunna ha den som säkerhetsmobilen om min andra mobil skulle flippa. Vilket den hade ganska bra odds på att göra om man ser till min tur med tidigare mobiler. Jaja, jag började jag idag använda den i fredags då jag fick tillbaka den från en lagkamrat som var i behövlighet av en sådan. Men så började jag använda den och har faktiskt varit jävligt nöjd med den. Men igår kväll hände det något (surprise, surprise). Jag råkade tappa den i golvet, vilket inte borde vara något konsitgt eftersom jag tappar alla mina andra mobiler ett flertal gånger i golvet utan att något har hänt (elleeeer?). Ja men, det verkade inte vara något konstigt med den då. Men i morde när jag skulle skriva sms såg jag ett konstigt sträck på skärmen och visst fan äre det en spricka i glaset. Jajamen, och nu är det ingen liten repa, utan en spricka som har splittrats i flera olika sprickor. Nice! Men åandrasidan så är det ju inge fel på mjukvaran, så funkar gör den ju.

Annars så känns det som att jag börja få koll på livet och saker och ting betas av. Men ju fler som betas av, ju mer ramlar det in. Men jag ska väl inte klaga heller.

Kommentarer
Postat av: thai

så jävla typiskt dig;)

2009-11-26 @ 18:26:23
Postat av: beccaa

Hahah! du är ju nästan klantigare än mig :D

2009-11-26 @ 19:14:59
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0