Är det någon som har Idol-Eriks (nya, årets säsong) nummer? (L)(L)(L) Jag älskar Erik

Sabbe, you're right! Jag tog rullade ner till frisören, hämtade böckerna och kämpade mig upp för carolina backen igen. När jag väl kom hit och satte mig ner och böjade rullade det på ganska bra. Igår hade jag markerat temerna i boken så det gjorde dagens plugg lite lättare. Nu har jag två viktiga kapitel kvar. Cirka 30 termer, sen har jag kanske 20 termer kvar som kaaaanske kan komma på morgondagens tenta. Och det är mer än tolv timmar kvar!! Jag har ju gott om tid. Tror jag. Återstår att se. När man ligger så mycket efter som jag gör får man liksom prioritera och det känns inge bra eftersom det är första tentan men vad gör man inte.

Nu har jag iaf paus och ska kika lite på filmen the ugly truth som jag använder som paus underhållning. Hahaha, sitter i matsalen och kollar. Sitter lite mer folk här som pluggar, och ibland är filmen så rolig att jag måste asgarva. Inte riktigt det ultimata läget för ett asgarv.

När skolan stänger vid halv 8 ska jag nog ta mig ner på ett café på stan för en bit mat och fortsatt plugg. Förhoppningsvis har cafét trådlöst internet annars kanske ni inte hör mer av mig ikväll, utan senare i natt. Aja, film vare nu. T J A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0