Baksidan av ett mjölkpaket

Jag kommer ihåg när jag var liten och vi hade riktiga familjemiddagar. Ingen som åt någon annanstans, utan vi hade våran middagstid då alla var hemma och åt, sen fick man göra det man skulle göra dvs. oftast träna. När vi var små hade mamma och pappa tuttat i oss att vi skulle bryta alla ben i kroppen om vi inte drack mjölk till middagen, därför stod detr alltid på bordet mellan mig och tobias. Retstickor som vi är tjaffsade vi alltid om vem som skulle läsa på baksidan av paketet först. Egentligen ville nog ingen läsa egentligen utan gjorde det bara för att få chansen att retas.

Idag när jag skulle göra ett glas oboy, så läste jag på baksidan av mjölkpaketet. Fan va kloka saker de skriver där ibland. Det jag ville komma till var att jag saknar de där med att läsa på mjölkpaketet för alltid lärde man sig något nytt.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0