Fan va B

Jag klarade första tentan men kuggade den andra. Svaren i tentorna betygsätts enskilt och det sammalagda betyget är hur svaren sett ut rent generellt.

På min andra tenta fick jag alltså U/G (Underkänt av Godkänt). Med en kommentar om att mina svar var svagare än medel.  Mina svar var U, G-, G- och G. Man måste ha 3 G:n för att få gokänt. Så jag hade egentligen godkänt bara det att mina svar var för svaga. Lite störande, ja, men vafan. Det är väl bara att göra om den eftersom man tydligen inte var tillräckligt bra. Men the thing that bothers me is... att hon hade skrivit något först och sen tip-exat över det betyget och skrivit U/G. Så kommer en klasskamrat med den briljanta idén om att kika på baksidan i genom pappret. OCH VISST FAN VAR KVINNAN SKRIVIT ETT G FRÅN BÖRJAN! Så jag hade kunnat sitta här med en tenta mindre att göra om det inte hade varit för att Irina hade fått ett schizofreniskt infall o ändrat mitt betyg.


Kommentarer
Postat av: ina

hey u! Haft en bra halloweeeni?

2009-11-01 @ 12:35:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0