inglés

Tjjjjaaaa,

Ännu en dag då jag sitter här i matsalen. Har varit här i 9 timmar nu. Inte just på denna plats utan i huset. Jag har ätit en macka idag. Thats it. Till lunch alltså, åt lite frukost tidigare också. Så jag är ganska hungrig och har ganska ont i ryggen. Idag fyller min pappa år och jag hinner inte ens åka hem och äta middag med min familj för att jag måste plygga så mucket de går. Dessutom är det sviiiiinkallt här inne. Så när min dator har laddat färdig ska jag åka till ett café och käka lite. Sen ska jag propppppaaaa in så mycket i mitt huvud som de bara går. Tror jag kommer kugggaaaa ännu en gång. Har pratat med två st som gjort tentan och båda kuggade först gången sååå ee..

Aaaajjjjaaaa, ska vänta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0