Justin, mah maaaan..

Nu mina vänner ska jag bjuda er på något exeptionellt. Det är underbart. Jag hoppas ni vet och kommer ihåg vem denna kille är. Hans namn är Justin Bieber och är en helt otrolig singer. Jag har följt honom via youtube for maaaaaany years. Bjussar på en utav hans covers heeerrreeee.

Ljudet är lite keffigt men ni får stå ut. Hans voice goes right through my heart.


Justin Bieber - With you (original Chris Brown)



















uuuuu, äntligen, har han släppt sin(a?) första egen singel. Han låter lite ung och kanske lite kvinnlig också men whattaheck. Hur gammal han är? Jadu, 15 kanske. Just nu. Eller vafan, jag har ingen jävla aning. Here it comes.

Här är videon om ni vill se den. Hahah, påminner om aron carters gamla videor från 90-talet.

Och här kommer själva låten, då videon inte var möjlig att lägga in här.


Enjoy, mah homiez.

Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Heej =)

Snygg blogg ;)

Och Fint skrivet.

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Läs/Kommentera/Bloglovin/StannaGärnaKvarOchLäs:)

2009-10-30 @ 00:38:50
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0