Kom ihåg var ni hörde dem först...

Eftersom jag märkt att vissa (jag vet att ni som inte kommenterar också gillar dom, ba så ni vet att jag vet det) gillat mina låt-tips så tänkte jag slänga in en hel drös med låtar som ger mig en skön känsla in my body (madeleine i ensam mamma...).




LMFAO ft. Lil Jon - Shots
Med lite alkohol i kroppen och ett sug efter lite damp-dans då är denna perfecto.




Iyaz - Replay
Allmänt skön kille med allmänt skön röst med en allmänt skön låt. EnYoi!



Här skulle det kommit en till låt men den är lite speciell så den tillängas ett helt eget inlägg.




Alicia Keys - Doesn't mean anything
En brud med gudomlig röst och i denna låt ett skönt beat. Säger ba; Njuuuuuut!



Black Eyed Peace - Meet me halfway
En låt lite annorlunda från vad denna blandade grupp brukar framföra men den är lagom skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0