P TO THE UCKO

Nu sitter jag ännu en gång på the engelish department i Uppsala. Och mina tangenter är handikappade ännu en gång. Jag har inte börjar plugga än. Jag har varit hos frisören. Det tog mycket längre tid än väntat. Men nu är jag här ich ska sätta igång. Har cirka 100 termer kvar... fortfarande. Oooooooccchhh.... samtidigt som jag plockar upp datorn ur väskan upptäcker jag att jag har GLÖMT MIN BÖCKER hos frisören.  Kuuuuul, plus att jag kämpade mig upp för carolina rediriva backen. Och nu måste jag göra det igen. Faaaack asså, pallar inte. Jag kommer få vara uppe all nicht to night, allt för en kuggning. Vafan, inte min dag idag. Mitt hår blev iaf fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0