So where do we go from here?

Thank you, for all the positive respons I've got for the previous contribution I wrote. Vaknade upp i morse till ett helt underbart sms som gjorde mig varm om hjärtat. Tack för det, även om jag inte svarade. Men jag antar att du läser detta.

Dagen till ära har även sett bra ut. Pratat väldigt mycket engelska och även skrattat väldigt mycket med och åt kära klassvänner. Jag har även rätat ut ett och annat frågetecken angående en tjej som jag känner igen som posten förra året tror jag. Och det visade sig stamma ganska bra.

Haha, jag tycker om en ost. En sån där ost man har på kex. Jag förklarade för pappa hur den såg ut då jag inte visste vad den hette. Den är alltså rund och ser ut som en snigel. Eller, ni vet när man gör kanelbullar. Då kavlar man ut degen och på kanel och socker, sen rullar man själva degen och skär rullen i skivor. Så ser osten ut. Önskar jag kunde ta kort och visa men nu ha jag redan ätit upp halva. Men så köpte han den och det visade sig att den hette Róule. Försök utala det, med fransk accent. Vad blir det då? Jo, RULLE! Sammanträffande eller ligger det en tanke bakom detta?



Chris Brown - Crawl

Thanks you Chris, for that you come back and being better then ever!
Nu ska jag läsa lite bok, kolla på OTH eller GG, öva lite posten, invänta mina personliga kockar och tagga för träning.

Än en gång, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0