Am I supposed to put my life on hold?

Hahahaha

Va så längesen jag skrev här att jag provade logga in med blogg.se som epostadress, kom på mig själv och provade sedan med machenon.... neeeee, felfelfel.

Går i skolan som vanligt under dagarna och har fortsatt ångest över den dos självstudier min kurs innehåller. Tentorna närmar sig... men det ska jag väl fixa på något sätt va. Man tycker väl det.

Hahaha, fick precis ett telefonsamtal av en god vän vid namn Louisa som under de närmaste veckorna kommer agera nanny, åt en liten 19 månaders flicka vid namn Alma, på heltid. Hon hade varit ute i en lekplats med alma och lekt lite. Vid samma lekplats befann sig även en liten pojke och hans pappa. Pappan tar sig mod och ta kontakt med my sexy ass young mom friend lou.

- Guud, man ser verkligen att hon har dina ögon!

HAHAAHAHAHA, öööööh? Visserligen har både Alma och Lou amazing eyes men kooooom igen. Lite smörig kommentar eller. Shit va fet. Aja Lou kan väl inte annat än fnittra lite vackert och säga något i stil med

- Hehe, jassåå... jag som bara är barnflickan..

Vad han svarar har jag ingen aning om. Troligtvis ingenting.

Ska väl ta tag i det här med plugget nu, vaaa.. ja. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0