Just thought I'd be... happy...

Säger ba fitta vad irriterande.

Tittade klart på ett idolavsnitt och var lite uttråkad. Så kom jag på den goda idén att gå ner å hämta porren. Så kommer jag ner och ser att det inte är någon post i facket. Hm, tänker jag, måste varit bror mig som kom förbi tidgare som tagit med sig den upp. Så kommer jag upp och kikat i köket, men ingen post. Tar en vända, kommer förbi fönstret och vad ser jag inte utanför min port på gården? Jo, en gul posten-moppe.

Orkar ej gå ner again och hämta posten.

Idag var jag i skolan mellan 9-10, sen åkte jag och solade och handlade. Sen åkte jag hem kollade lite på grays anatomy, gjorde ordning lite mat och kollade sen idol från igår. Nu ska jag nog kolla på svenska hollywood fruar som jag "missade" i måndags. Jag har inget annat roligt att titta på så det får duga för nu. Kanske hittar något annat. Oskyldigt dömd.. tror det skulle komma tillbaka någon gång under hösten. 30 september kanske. Naa, venne. Ska se efter dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0