@ the engelish department of Uppsala University

Chachaaaaa...

Nu gör jag något jag verkligen inte borde göra. Jag sitter i skolan och pluggar. Jag har ungefär 42 timmar kvar till tenta. På dessa 42 timmar ska jag hinna gå igenom lite mer än en hel bok och hitta "svar" till lite över 100 termer. Jag har gjort lite under 80, kanske inte ens det. Pååååå 2,5 dag. Så ja, man kan säga att jag ligger ganska mycket efter i min planeringen, och borde absolut inte ta sånna här onödiga pauser. Men jag har så jävla ont i ryggen och min hjärna är helt messed up. Det blir inte bättre av att man har så jävla mycket kvar. Jag har typ aldrig pluggat såhär mycket i mitt liv och ändå tar det aaaaaaldrig slut. Och sen är ju grejen att man ska läsa sig alla dessa terms. Utantill, av dessa 180+ terms så kommer 14 på tentan varav man måste svara på 10, varav man måste ha rätt på 8 för att få Godkänt. Jefla joke.

Jag har tänkt ta mig en värdig lunchpaus snart. Typ nu, men jag har slutit ett löfte med mig själv att jag måste göra klart 1 kapitel innan jag ska äta. det vill säga typ 10 termer och beroende på hur stora och jobbiga det är att hitta så kanske det tar en timme till. Ne, hoppas på lite kortare tid än så. Shit, jag är så jäääävla slow. Jag tror jag tar min matbreak nu så kanske jag får lite ny energi och kan få undan en heldel shit innan.

Nu blev det en jävla massa plugg-snack men det är ungefär vad som rör sig i huvet på mig just nu. Och jag börjar undra var jag har lagt mina vänner, det var så längesen jag använde dom så jag glömt vart jag lagt dom. Om 2 veckor kommer jag och söker efter er för då är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, iaf för stunden. Nej, brieost och salamimacka tillsammans med beverly hills 90210 blir det nu!

Goodbye

Kommentarer
Postat av: Sabina

glöm aldrig: efter regn kommer solsken! duktig du som pluggar på!

2009-10-01 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0