when love becomes a lie

Shore

Sitter för ovanlighetens skull i min fotölj. Ja, jag har faktiskt en sån på mitt rum. Den brukar inte synas på mycket då den vanligtvis är full med kläder, men idag rensade jag på den kläder och fick ett väldigt sug av att sitta i den.

Denna dag har inte varit speciell på något vis. Jag gick som vanligt upp vid 8 för att börja skolan strax efter 9. Dagen till ära hade jag endast en föreläsning. Efter den var tanken att jag skulle åka hem och fixa med diverse saker, men jag tog mig ett litet shitchatt med en klasskompis (yeay, new friend!) och det visade sig att hon skulle till Celsius för att föreläsa. I och med att jag inte hade något bättre för mig, egentligen följde jag med. Dock hade jag en tid att passa så kunde inte lyssna på föreläsningen men har fått för mig att hon skulle dit ännu en gång så jag hoppas jag kan hänga med igen då, och faktiskt lyssna den gången. Det var iaf kul att se skolan igen och guuuuud vilka känslor som blossade upp inom mig. Det är något speciellt när man kommer tillbaka till gamla skolor sådär. Nostalgi.

Därefter for jag hemåt. Skulle träffat någon idag, men blev sjuk så jag skulle inte vara något trevligt sällskap. host, host. Så jag har mest legat i sängen hela dagen och inte gjort något vettigt alls. Slängde i mig en halv pizza, drog på en ganska värdelös träning, sedan hem och för någon timma sen slängde jag i mig den andra halvan av pizzan. Skulle åkt iväg på kalas idag men den relativt sena träningen idag kombinerad med tidig uppgång imorgon hindrade mig. Men jag hoppas de har det roligt iaf. Undra om de tar sig in på kalas eller om de hamnar på någon annan krogartad lokal.

Jag tänkte iaf slänga mig in i duschen nu, för att avmjutaen lång och skön dusch. Sedan är väl tanken att jag ska packa. Igen. Tidigare i veckan när vi kom hem från karlstad, orkade jag inte packa upp så jag slängde bara ut alla saker på golvet och tog reda på det idag. Och nu ska jag packa ner det igen. Det här med att leva i en resväska verkar ganska oskönt.

Nu skakade mamma precis ett täcke här inne så jag kommer få en nysningattack om jag inte tar mig ut härifrån nu, vi hörs mina vänner. Jo, i helgen befinner jag mig i köping.. eller i en anna del av köping, närmare bestämt kolsva.. eller vafan det hette. Håla som håla. Men ni vet ju var ni får tag i mig om det skulle vara något.

Puss och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0