you found me

Tjeeeeeeenaaaaa


Händer inte något speciellt i mitt liv nu. Förutom att jag ska ganska stor ångest för skolan, men jag antar att jag får ta igen det vid ett annat tillfälle. Imorgon ska vi lämna in en essay på 700 tecken. Piece of cake. Man ska skriva om sig själv dessutom, så jag ser inte några som helst problem.

Juuuuste, dessutom. Gud så sött. Jag har hittat ett kärlekspar i min kurs. Inte grupp, men kurs. De är så söta. De är inte riktigt ett kärlekspar än, men jag ser hur känslorna bara sprudlar. De båda ingår i ett gäng. Som sitter tillsammans på lektioner och förläsningar och allt va de heter. Även när de har rast så hänger gänget. Och dom sitter alltid brevd varandra och pratar. Och de håller alltid på att ta i varandra, äre inte håret så äre låret, eller axeln eller armen. Alltid är det något. Dom är iaf jättesöta. Sånna där som man ser är ment to be. De kommer vara tillsammans i evigheters evigheter och om de gör slut av någon konstig anledning kommer de inte kunna släppa varandra ändå.

Haha, nu tänker ni att jag är sjuk, ofta jag kunna sett allt de där, men vänta ni bara, ni ska få se. Jag är nog ganska synsk ändå.

Jag själv är ganska mobbad i min grupp faktiskt. Jag är inte med i det coola gänget (där jag borde vara offcourse), och jag refuses att hänga med töntarna så jag är mest för mig själv. Menneee, det går väl bra det med. Ser inga direkt problem med. Det enda indirekta problem jag kan se är att jag inte får några nya vänner, men det är inte problem snarare en lättnad då jag redan har mina underbara som jag annars kanske skulle komma att behöva dissa då och då för att vara med mina nya. Eller vad säger jag, vi alla skulle självklart hänga tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0