Zlatan på arlanda, but where was I?

Vet inte om så många av er känner till min kärlek till Zlatan.

Han är iaf min favorit fotbollsspelare.. typ. Det finns ett par andra som också ligger mig varmt om hjärtat med efter som han är svensk medborgare och typ bäst i världen så äre han som ligger varmast. Att han dessutom skrev på ett 5årkontrakt med Barca försämrar ju inte saken.

Igår ringde en kille på jobbet och frågade om jag ville ta ett eftermiddagspass. 14-21. Jag tackade nej. Des för att jag var påväg till skolan och redan var lite sen, och jag skulle behöva packa med mig jobbkläder och åka direkt.. dvs jag skulle komma hemifrån ännu senare och kanske komma försent till första föreläsningen. haha Nnnnnne.
Å sen hade jag träning på kvällen som kanske nu i efterhand jag hade kunna hoppa, men då kändes det inte som en bra grej.

Och igår kväll på TVn ser jag att ZLATAN VAR PÅ ARLANDAAAA!!!!! HAN GICK GENOM DEN VANLIGA UTGÅNGEN DESSUTOM (no vip), OOOOCCCHHH DESSSUTOM SÅ SÅG JAG MINA ARBETSKAMRATER I BAKGRUNDEN. DET HADE KUNNAT VARA JAAAAAAG!!!! Jag hade liksom kunnat fått se Zlatan Ibrahimivic. Live. Irl. Jag hade kunnat fått ta hans autograf. Kanske till och med en kram? Åååh, man blir lite deppig av sånt här.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Oh noooo!

2009-09-02 @ 21:10:15
URL: http://curl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0