Guess who's back... back again? Both me n' J-Lo

Duuuuuuuudes!

I'm back. Med mycket nytt. Jobbet har börjat dra igång så jag jobba i princip everydai. Ledig tisdag dock, sköööönt. Och rutinerna börjar sätta sig. Blir bättre och bättre för var dag.

Igår bokade jag och mori biljetter till det gamla hederliga funkan. Ska bli nice. Boende bokade vi för ett par veckor sen och biljettbokningen har bara blivit uppskjuten hela tiden. Men så igår körde vi ba, 13 till den 22 september. Ska bli skönt.

Igår fick min pappa reda på att dom kan åka utomlands på tobbes id-biljetter med sas så pappa började prata om Chicago i juni, WTF?????? Å själv ska man jobba, så med kan jag inte åka. Och imorgon är det tydligen påsklunch här hemma. Amen va trevligt att man jobbar. "Jag tog nästan förgivet att du skulle va ledig", eeeellleeer? Jag börjar undra om jag ens bor här, eller om jag kommit fel.

Får trösta mig med lite musik, och som kompensation för lunchen får jag skjuts till jobbet imorgonbitti. That's niiiiiize!


Jennifer Lopez - Starting Over


Flo Rida ft. T-Pain - Zoosk Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0