Lägenhet - Check

Nu, mina vänner, har jag skaffat mig en lägenhet. Så nu är det på riktigt.
En tvåa på 64 kvm. Stor hall och stort kök, lite mindre sovrum och ett mellanstort vardags rum.
En toa som är lite skruttig med badkar, men där ska man ju bara skita och göra sig ren så det kan jag stå ut med.

Området påminner om Svartbäcken där villor och lägenhetshus blandas. I mitt hus bor det ett par barnfamiljer, någon ungkarl, ungt par och en gammal farbror.  Jag bor på "första våningen" som är en trappa upp, men ligger längst ner. Vi har en liten utplats som alla i huset får använda. Tvättstuga och förråd ligger i källaren. Den ligger ungefär 5-10 minuter från "stan" och 10-20 minuter från Ingelstaområdet där jag ska jobba (typ som Boländerna). Detta räknat med cykel alltså.

Nästa vecka kommer the big boss till butiken och då ska vi prata vidare om när jag ska börja, lön, uppgifter, hur utbildningen kommer se ut och skriva på papper. Jag kommer blogga lite sporöst (?) nu så att ni kan hänga med mig. Eftersom jag inte är en flitig användare av internet-fenomenet Facebook.


Kommentarer
Postat av: beccaa

WHOP WHOP WHOP!!! :D:D:D

2010-08-25 @ 23:48:06
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0