Vad fan är vi? Egentligen...

Nu är det verklighet. Jag tar steget ut i det verkliga sk. vuxenlivet inom en snar framtid.

En ny stad väntar mig, en ny arbetsplats och en ny tjänst. Ett nytt hem, en ny bostad.
Nya rutiner, nya vänner, nya fiender. Nya världar, nya områden, nya rutter. Nya bussar,
ny kvarterskrogar, nya grannar.

Nytt liv. Ja, ett nytt liv. 1,5 timme med tåg från det gamla. Som sagt, så nära...
men ändå så långt bort.

Var är vi? Var är vi i våra liv? Går livet i perioder? Kapitel, eror, decenier?
Eller är livet en helhet?

Frågan som återkommer titt som tätt, vad fan är vi?


Översättning:

Jag kommer flytta till Norrköping för att bli Butikschefaspirant som förhoppningsvis kommer övergå till en Biträdande butikschef tjänst efter 6 månader. Och jag är lite sentimental. Och förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0