you are who you are, when nobody's looking.

Damsugare - Check

Jag längtar så jävla mycket tills jag flyttar. Men först ska jag hinna med en hel del. Eller en hel del är det väl inte. Jag ska bara jobba lite, fara fram och tillbaka till stugan för att plocka på mig lite köksaker, en utgång (Mewe, vi kör på lördagen va? Platina??), en resa ner till spanien och en hel del möbeltittning.

När allt är installerat i lägenheten är samtliga närstående välkommna ner till mig så ska jag visa er staden. Eller mja, de lilla jag känner till vilket är typ hagaområdet, toys butiken och coop nära. Kan ta en sväng förbi folkparken och hsb-kontoret också. Well well...

Jag gör troligen mina sista två veckor på toys uppsala nu. Eller... de kan ju bli så att jag blir kvar ett tag efter semestern men förhoppningsvis inte. Inte för att jag inte gillar mitt älskade arbete, för det jag gör, så in i helvete mycket, utan för att jag vill börja nunununu. Jag vill lära mig allt, allt som finns. Shit, vilket sug jag har efter kunskap. Som om jag inte redan vet tillräckligt liksom. Bvaaaaaaaaaaaaaa.....

Kommentarer
Postat av: Sabina

alltso min gomma, blir sa glad och stolt over dig! du ar bast! langtar till du kommer! kan du ta med korvstroganoffmix ocksa? dooooor av suuug!! :( alskar dig!

2010-09-01 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0