Och för att inte vara torr...

... så bjuder jag även på ett par ord samt en låt (suuuurpiiiise!!).

När jag skulle söka på blogg.se-hemsida började jag att skriva www.playa... Visst fan sitter det i.

Idag fick jag en lön (Mewe, vare idag det va löning?) och imorgon får jag nästa. Thailand, here I come!

Idag köpte jag äntligen en "skinn"jacka, även en snygg ljusgrå blazer. Jävligt nöjd.

Jag ber om ursäkt till mina tokfina vänner som jag inte hört av på ett tag och det ända jag kan skylla på är work. Jag jobbar heltid på toys de närmaste 4 veckorna så inte lär det bli bättre på ett tag heller meeeeeen... därefter går jag på mitt vanliga schema vilket betyder att jag kommer ha mer tid (hela 8 timmar!) över till mina fagra kompisar.

Puss på er!

Låten vare ja...


Charice ft. IYAZ - Pyramid

Kommentarer
Postat av: Sabina

MISS YA! du är duktig som jobbar och skönt blire när du får ligga på playan i thailand. Tack för att du lägger in så sköna låtar hela tiden.



<3

2010-02-26 @ 22:07:59
URL: http://sabina.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0