Till alla er som sitter hemma en fredagkväll som denna, och alla ni som inte gör det

Eftersom jag inte är ute och ränner denna fredagkväll får jag bjuda på en låt till dom som faktiskt är det. Även till dem som önskar att de vore där ute, och även till dom som bara vill ha en skön låt att gunga lite med foten till.


Dakaneh ft. Eva - Move Ur Body

Imorgon väntar det jobb mellan 8.00 och 17.00, inget jag längtar efter direkt men detta blir min sista dag på länge så jag antar att jag får njuta så gott jag kan. Om jag känner mig själv rätt kommer jag sakna det där förbannade stället snart, men det finns ju kvar så tillbaka kan jag ju alltid gå.

Fan asså, livet rinner iväg från mig. Ibland känns det inte som att jag hänger med och en annan gång känns det som att jag har stått och trampat på samma ställe alldeles för länge.Men snart vet jag att det kommer gå i racerfart och det skrämmer mig lite faktiskt. Jag som inte ens har körkort?! Hur ska detta gå? Okej, driver. Fyfan vilket lamet joke. Men ni fattar.
Och snart kommer our African Queen hem också. Då har hon varit borta i ett halvår. Puuh... som sagt, vad har vi att berätta för henne? Not much, ha? Men ändå så jävla mycket.

Puss, ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0