skrattattack

Idag fick jag en skrattattack på jobbet. Ni vet som det kan bli ibland. Man skrattar så att man nästan skiter på sig och grinar samtidigt. Denna gång varade det i typ 10 minuter. Shit vad jag garvade. Min chef är så jävla rolig ibland, eller oftast. Fan asså, så fort jag tänker på det där så börjar jag garva. Jag var tvungen att gå ut ur rummet för att lugna ner mig och när jag gick tillbaka så satte det igång igen. Helt sjukt. Men fan va skönt det var. Kändes som att det var år sen jag garvade så mycket.

Idag är det prick 2 veckor kvar tills öppningsdagen. Det kommer bli så jävla aaaaaawesome!!! Sinnessyyyykt. Välkomna allihopa! Kom och köpa leksaker av mig, kom, bara kom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0