sicken tur!

Fan asså. Va så jävla nära på att bränna upp hela lägenheten.
De va en jävla tur att jag inte behövde tvätta håret, då hade
det kunnat sluta riktigt illa.

En lampskärm hade hamnat snett på en lampa och låg direkt på lampan.
Lampskärmen smälte och låg lagom smält över hela glödlampan när jag kom
ut ur duschen.

Fyfan så de smakade rök i rummet. Fy. Sicken tur att mamma och pappa
sover i deras rum ikväll, och inte i extra rummet då de hade känt röklukten. hihi.

Dags att sova, börjar så tidigt som 9 imorgon. Så tidigt har jag inte börjat
sen öppningen. De va en rolig tid de.

Nej, sängen sa vi! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jäävla be careful man! idag glömde jag plattan på och det stog en plåt på plattan så den är typ böjd nu haha..

2010-05-25 @ 16:58:15
URL: http://sabina.bubbleroom.se
Postat av: beccaa

hah, i lördags glömde jag plattången på, men som tur var lånade julia mina nyklar för att hämta en grejj hemma hos mig så hon stängde av den. Och jag lägger den alltid på toalocket! CRAZI!

2010-05-25 @ 19:13:35
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0