Det börjar närma sig.

Nu är det bara 3 veckor kvar innan det är dags. Veckan som kommer kommer att vara min sista lediga sen är det lite semester och därefter full rulle med flyttlass och inhandling av diverse möbler och dylikt. Och för att inte tala om mitt nya jobb som kommer ta den största av mitt liv.

Jag känner mig redo. Hela denna dag har gått åt till att kolla priser på busskort, internet, kabel-tv, soffor, adressändringar och därefter räkna ut den nästan exakta summa som kommer det kommer att kosta. Dyrt!! Tacka fan för IKEA liksom.

Ni fattar inte hur mycket mina föräldrar ställer upp för mig. Det är dom som tar upp allt praktiskt och teoretiskt vare gäller flytten. Dom avsätter mer tid till min flytt än vad jag själv gör känns det som. Dom kommer flytta en helg åt mig bara för att jag är fullsatt med jobb den helgen. Jag kan inte tacka dom för all den tid dom lägger ner på detta. Dom är mitt uppe i en renovering av badrummet, vi har kakel, badkar, kranar och badrumsmöbler över hela lägenheten ändå så är det dom som tar initiativet till att köpa nya saker till min lägenhet som kommer ta en jävla massa plats. Och helgen då badrummet beräknar att vara klar har dom avsatt tid för att köra ner alla mina saker till Norrköping.


Kommentarer
Postat av: beccaa

KAN DU SLUTA TJATA OM ATT DU SKA ÅKA ELLER???

2010-09-05 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0