I ♥ Zlatte

I rymden finns inga känslor var helt underbar. Det är en film som jag ska köpa när den kommer ut och kolla på den varje gång jag vill skratta lite.

Eftersom jag var på bion igår så missade jag matchen, men efter att ha kikar på alla mål och andra intressanta händelser, så kan jag ytterligare en gång konstatera att jag älskar verkligen zlatan. Han är så jävla häftig. Min dröm var att få se han spela med Barcelona live, men nu för jag sänka min förväntningar och nöja mig med att se honom i Milan. Som, after all, inte heller kanske är så pjåkiga ändå. Det är lite såhär jag jobbar. Jag byter favvislag efter favvis-spelare. Fast dessa lag spelar inte ens i samma liga så man kan nog heja på båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0