20, mer eller mindre, kända saker om mig själv

Jag är livrädd för ormar och hajar
Jag lider av ansträngnings astma
Jag är högerhänt med spelar med en right-klubba (Ni som inte kan innebandy, så är det inte så vanligt)
Jag älskar OTH och lakan (tidigare inlägg)
Jag är tokigt bra på att komma ihåg namn och veta vilka folk är
Jag är synsk ibland
Får jag välja mellan chips och godis, väljer jag chips.
Jag tycker inte om coca cola
Jag saknar pojkvän
Jag skriker skit mycket och högt när jag spelar innebandy, vilket jag ska ändra på
Jag lyckas ofta säga fel saker vid fel tillfällen
Jag har rum med balkong
Jag älskar BKs nuggets och glass
Jag har en menisk-skada i mitt högra knä
Jag har precis lärt mig gå i flipflops
Min mamma eller pappa gör frukost åt mig på helgerna
Jag är riktigt dålig på att äta nyttigt
Jag är socker beroende
Jag sjunger ofta och högt
Jag duschar håret minst 1 gång om dagen

Kommentarer
Postat av: Ida

grattis på födelsedan malin =D

2007-08-07 @ 16:19:35
URL: http://pipens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0