Omröstning a la Outfit

Oooh, glömde berätta.
Jag ska iväg på en lite fest på lördag. Jag berättade detta för tjejerna i mitt lag. När träningen var slut kom jag på att jag inte hade någon aning om vad jag ska ha på mig. Och utbrast "Ååh, neej! Vad fan ska man ha på sig?". Då kom Jenny med förslaget att jag kunde ha en liten omröstning i bloggen. Då sa jag "Hahah, ajo... jag tror inte att så många kommer rösta direkt..". Då kontrade Jenny, och fick med sig Malin, och sa "Jooo, jag kommer rösta".
Därmed var det bestämt. Imorgon kommer det kommer upp lite bilder på mig med lite olika outfits som är akutella för lördagens trevligheter.

Titta in under morgondagen och lägg in en kommentar om vilken outfit du gillar. Ska vi göra så att den som ger den kommentaren som ger mest betydelse, det kan vara den avgörande, den som skriver den mest övertygande, eller den sämsta, får ett pris? Jaaaa, låter bra. Kanske får mer kommentarer än vanligt då. Vi får väl se! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0