Jag? flickan med guldbyxorna? Ehh... JA!

Kommer ni ihåg hundringen jag hittade i ett par brallor i helgen? Den la ja fint ner i plånboken och shoppade fint upp den dagen efter på massa fettosaker, trodde jag.
I veckan när jag höll på att fräsha upp mitt rum öppnar jag nattdukslådan och vad hittar jag där? Jo, hundringen som jag trodde var slut. Wiho. Till råga på det hittade jag 75 kr i ett par andra byxor. Jag tror jag är flickan med guldbyxorna.

Nu har vi ändrat lite i vårat schema så nu kommer vi sluta 10 över 12 på onsdag vilket är... Sköööönt! Då har vi kort dag onsdag, torsdag och fredag. Vilket kommer göra veckorna jätte korta, vilket i sin tur gör att denna termin kommer gå jätte fort!

Fick idag reda på att vi har matteprov onsdag vecka 5. För mig känns det ganska okej. Jag känner att jag hänger med och verkligen förstår vad det göra. Dagens lektion var ettundantag dock. Det var ingen bra matte-dag idag.

Nu ska jag ta mig ut i köket och göra lite toast.

Dagens ljusglimt: skolans pizzasallad smakade bra idag


Kommentarer
Postat av: harry

dagens ljusglimt: Penn-tricket på psykon

2008-01-16 @ 16:01:33
Postat av: amanda

dagens ljusglimt: spinningen om 2 timmar....

2008-01-16 @ 16:45:06
URL: http://mond.blogg.se
Postat av: mewita

lovar att det va min farmor som hade gjort den:D:D

2008-01-16 @ 22:55:26
URL: http://mewiita.blogg.se
Postat av: Nathalie

Nej Malin idag var det ingen bra mattedag alls.. (Iofs är det aldrig det för mig nu för tiden) ;)

2008-01-16 @ 23:02:24
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0